torstai 15. maaliskuuta 2012

Suunnittelua

Tässä mää oon viime päivät istunut, tallennellut satoja inspiraatiokuvia ja laittanut sähköpostia miljooniin eri paikkohin. Välillä pakannut ja siivonnut. Olenko ainoa joka rakastaa pakkaamista? Kaverit pitävä minua hulluna kun olen aloittanut pakkaamisen näin hyvissä ajoin.. Mutta sitten kun remppaaminen alkaa niin ei jää kauheasti aikaa pakkaamiselle. Tykkään  pakkaamisesta koska silloin saa kunnolla karsia omaisuuttaan. Olen jo karsinut kotoamme paljon turhaa mutta kyllä sitä tavaraa aina jostain kaapista löytää minkä olemassa oloa ei ole edes muistanut. Olen vakuuttunut että kaappien raivaus tekee onnellisemmaksi ja vapaantuneemmaksi. Tätä nykyä en enää hamstraa tavaraa kirppareiltakaan samalla tavalla kuin nuorempana.

Ikeassakin tuli käytyä sunnuntaina, en ostanut mitään turhaa. Vain muuttamiseen ja pakkaamiseen liittyviä laatikoita, samalla kun suunnittelin keittiötä. Päädyimme hankkimaan keittiön alakaapit Ikeasta, yläkaapit ovat vielä harkinnassa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti